Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką:
18,39 zł
Jeżeli produkt jest sprzedawany krócej niż 30 dni, wyświetlana jest najniższa cena od momentu, kiedy produkt pojawił się w sprzedaży.
Opinie o produkcie (1)
Michał Lipka
3 grudnia 2019
BYĆ ZWIERZAKIEM
„Kakegurui” to kolejna próba odświeżenia gatunku shounen. Próba całkiem udana, bo w dobrym stylu łącząca w sobie zarówno klasyczne jego elementy, jak i swoistą dojrzałość, która sprawia, że całość spodoba się nieco starszym odbiorcom. Jednocześnie to po prostu kawał ciekawej i dobrze wykonanej mangi, która zaczyna rozkręcać się coraz bardziej i jeszcze nie raz może nas – oczywiście pozytywnie – zaskoczyć.
Witajcie w Prywatnej Akademii Hyakkao, elitarnej szkole głównie dla bogatej młodzieży, której tradycja sięga ponad sto dwadzieścia lat wstecz. Nikogo jednak nie obchodzą tu oceny i wyniki sportowe. Uczniowie muszą uczyć się jednego: strategicznego myślenia, umiejętności „czytania przeciwnika” i zdolności dostrzegania kluczowych momentów. Bo Hyakkao to nie zwyczajna placówka edukacyjna, a szkoła hazardu, w której wszystko sprowadza się do gier. Nawet po lekcjach akademia nie cichnie, zmieniając się w istne kasyno, gdzie stawki są naprawdę wysokie. Ale właśnie od wyniku hazardowych rozrywek zależy pozycja w szkole – ci, którzy wygrywają, trzymają się na szczycie, przegrani, których finanse spadną poniżej jasno ustalonego poziomu, zostają sklasyfikowani jako jednostki niekooperacyjne i stają się „zwierzątkami”. Poniżani przez stojących wyżej w hierarchii uczniów, gnębieni i wykorzystywani dosłownie jako podnóżki, muszą znów znaleźć swoją drogę na szczyt.
I o tym właśnie przekonuje się nowa uczennica, Yumeko, która niedawno trafiła w mury placówki. Po przegranej z członkinią samorządu, zadłużona dziewczyna staje się takim zwierzątkiem. Od teraz, jak już wiadomo, czeka ją nieciekawy los. Ale pojawia się szansa na jego odmianę. Pytanie jednak jaka będzie cena gry, w której Yumeko będzie musiała wziąć udział? A co gorsza, jakie będą konsekwencje?
Jak zauważa jedne z autorów, drugi tomik „Kakegurui” to zarówno kontynuacja, jak i swoista samodzielna, zamknięta opowieść. Jeśli nie czytaliście więc poprzedniej części, a ten komiks wpadł w Wasze ręce, śmiało możecie go przeczytać. Owszem, lepiej jest zacząć od początku, bo to jednak jedna duża opowieść, ale cóż, przynajmniej nie będziecie się tu czuć zagubieni, jeśli zdecydujecie się zignorować część pierwszą. A nawet jeśli, nie będzie to jakieś duże czy znaczące zagubienie.
Ale co poza tym ma Wam do zaoferowania ten tytuł? Przede wszystkim dobry klimat i akcję. Japończycy ze wszystkiego potrafią zrobić wciągającą i emocjonującą opowieść, hazard zaś już sam z siebie dostarcza podobnych wrażeń. Połączenie obu daje ciekawy efekt finalny, jeszcze nie wybitny, bo opowieść wciąż się rozkręca, ale zadziwiająco dobry i pozostawiający po sobie uczucie niedosytu. Świetnie, choć sterylnie zilustrowana, klimatyczna, mroczna i dojrzalsza od typowych shounenó, urzeka także na tym polu.
Kto lubi mangi tego gatunku i ma ochotę na coś dla nieco starszych czytelników, powinien „Kakegurui” poznać. To dobra manga, o wiele lepsza niż na pierwszy rzut oka można sądzić i dostarcza dobrej rozrywki na poziomie. Warto jej się bliżej przyjrzeć.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Home.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.
Michał Lipka
BYĆ ZWIERZAKIEM „Kakegurui” to kolejna próba odświeżenia gatunku shounen. Próba całkiem udana, bo w dobrym stylu łącząca w sobie zarówno klasyczne jego elementy, jak i swoistą dojrzałość, która sprawia, że całość spodoba się nieco starszym odbiorcom. Jednocześnie to po prostu kawał ciekawej i dobrze wykonanej mangi, która zaczyna rozkręcać się coraz bardziej i jeszcze nie raz może nas – oczywiście pozytywnie – zaskoczyć. Witajcie w Prywatnej Akademii Hyakkao, elitarnej szkole głównie dla bogatej młodzieży, której tradycja sięga ponad sto dwadzieścia lat wstecz. Nikogo jednak nie obchodzą tu oceny i wyniki sportowe. Uczniowie muszą uczyć się jednego: strategicznego myślenia, umiejętności „czytania przeciwnika” i zdolności dostrzegania kluczowych momentów. Bo Hyakkao to nie zwyczajna placówka edukacyjna, a szkoła hazardu, w której wszystko sprowadza się do gier. Nawet po lekcjach akademia nie cichnie, zmieniając się w istne kasyno, gdzie stawki są naprawdę wysokie. Ale właśnie od wyniku hazardowych rozrywek zależy pozycja w szkole – ci, którzy wygrywają, trzymają się na szczycie, przegrani, których finanse spadną poniżej jasno ustalonego poziomu, zostają sklasyfikowani jako jednostki niekooperacyjne i stają się „zwierzątkami”. Poniżani przez stojących wyżej w hierarchii uczniów, gnębieni i wykorzystywani dosłownie jako podnóżki, muszą znów znaleźć swoją drogę na szczyt. I o tym właśnie przekonuje się nowa uczennica, Yumeko, która niedawno trafiła w mury placówki. Po przegranej z członkinią samorządu, zadłużona dziewczyna staje się takim zwierzątkiem. Od teraz, jak już wiadomo, czeka ją nieciekawy los. Ale pojawia się szansa na jego odmianę. Pytanie jednak jaka będzie cena gry, w której Yumeko będzie musiała wziąć udział? A co gorsza, jakie będą konsekwencje? Jak zauważa jedne z autorów, drugi tomik „Kakegurui” to zarówno kontynuacja, jak i swoista samodzielna, zamknięta opowieść. Jeśli nie czytaliście więc poprzedniej części, a ten komiks wpadł w Wasze ręce, śmiało możecie go przeczytać. Owszem, lepiej jest zacząć od początku, bo to jednak jedna duża opowieść, ale cóż, przynajmniej nie będziecie się tu czuć zagubieni, jeśli zdecydujecie się zignorować część pierwszą. A nawet jeśli, nie będzie to jakieś duże czy znaczące zagubienie. Ale co poza tym ma Wam do zaoferowania ten tytuł? Przede wszystkim dobry klimat i akcję. Japończycy ze wszystkiego potrafią zrobić wciągającą i emocjonującą opowieść, hazard zaś już sam z siebie dostarcza podobnych wrażeń. Połączenie obu daje ciekawy efekt finalny, jeszcze nie wybitny, bo opowieść wciąż się rozkręca, ale zadziwiająco dobry i pozostawiający po sobie uczucie niedosytu. Świetnie, choć sterylnie zilustrowana, klimatyczna, mroczna i dojrzalsza od typowych shounenó, urzeka także na tym polu. Kto lubi mangi tego gatunku i ma ochotę na coś dla nieco starszych czytelników, powinien „Kakegurui” poznać. To dobra manga, o wiele lepsza niż na pierwszy rzut oka można sądzić i dostarcza dobrej rozrywki na poziomie. Warto jej się bliżej przyjrzeć.